Grootse introductie-campagne voor ‘het grootste nieuws’

On- en offline hebben elkaar versterkt

On- en offline hebben elkaar versterkt

Grootse introductie-campagne voor
‘het grootste nieuws’

Voor de introductie van Inapa | Papier Union op de Nederlandse markt bleek de combinatie van on- en offline communicatie dé perfecte match. Een drie-eenheid van specialisten initieerde een effectieve 3-traps-campagne.

Onder leiding van Velpa’s Michel Oosterbroek werd in goed overleg met Van Mourik reclame de gehele campagne vormgegeven. Bas van Mourik tekende voor het concept en de visualisatie van de on- en offline middelen. De drie-traps campagne (teasing, onthulling en opvolging) werd medio juni groots ingezet… en met succes!

Online specialisme

Olav Wolters van Succesfactor.nu werd ingeschakeld voor de online strategie en was tevens verantwoordelijk voor o.a. de e-mail-nieuwsbrieven en social media-posts. Door gebruik te maken van het persoonlijke netwerk van de buitendienst medewerkers van Velpa, werd een groot gedeelte van de doelgroep via Linkedin bereikt. ‘Het grootste nieuws’ werd in de vervolgfase nog verder gepusht door gebruik te maken van video-advertenties.